Tuesday, November 11, 2008

SAHABAT BAIK

Inilah bestfren aku masa aku belajar dulu..Dia Dah kawin pun..aku x tau la ble la nk merasa mcm dia rasa..umur makin lama makin lanjut..nk tunggu orang minang lambat tul la...x sabar rasanya nk tukar title personal ni..kadang2 teringin gak nk jadi macam cik juita org biasa dpt kawin dgn kerabat diraja..Aku dari kecil lagi suka angan2 dapat kawin dengan anak raja ke..orang kaya ke..x kiralah apa2 pun janji bahagia sampai ke nak cucu cicit kita..huahuahua...

2 comments:

Anonymous said...

molly...sememangnya kau jer yg tahu susah senang kita semasa di UITM dulu.

mcm mana kita mengharungi suka duka semasa belajar dulu.

tidak akan aku lupa pada kenangan2 indah itu. miss u friend....:)

Anonymous said...

friendship never end. u're still my friend :)

kwn ko,
nurul :).